20 augusti 2014

Nu tar vi nya tag!

Nej nu får jag ta tag i det här bloggandet igen.
Har legat lite på latsidan tyvärr.
Det har varit mycket de senaste två åren, och jag har inte haft något liv utöver jobbet och att ta hand om familjen.
Det hela är en lång historia och jag får nog ägna ett helt inlägg bara till det tror jag.
Men något som är fantastiskt med mig är att så fort en boll kommer i rullning så rullar alla.
Jag har , för första gången på två år faktiskt våga binda upp mig på en kvällsaktivitet och ”comitta” till den, och det känns så bra!

Jag ska börja på en kurs i AerialAcro , ni vet se snygg och vig ut och hänga i tyg och ringar.
Det ska bli så roligt, kursen börjar i morgon och jag är så taggad!

Men det roliga är, att få fort jag fick bekräftat att jag kommit med på kursen så var det som att all min ork och energi att göra saker kom tillbaka, jag är uppbokad varje kväll den här veckan.
Det har jag inte varit på nästan tre år, jag har ju knappt varit utanför lägenheten så när som för att gå till jobbet.
Och det är så skönt att vara på väg tillbaka igen.
å jävla skönt.
Givetvis ska ni få se bilder på mina äventyr i riggen, jag kommer nog vara svettig, blåslagen och tejpad överallt. Jag kan redan nu se alla skavsår jag kommer få.
Men det är det värt.

Här ser ni lite inspiration på vad jag kommer ägna mig åt på torsdagskvällar:

Inga kommentarer: